Heerlijk avondje

Sinterklaas voor ieder kind

Verantwoording

Stichting Heerlijk Avondje is een non-profit organisatie. Hieronder vindt u in het kader van verantwoording: het RSIN/fiscale nummer van de stichting, de hoofdlijnen van het beleidsplan, het beloningsbeleid, naam en functie van de bestuursleden.

Identificatie van de stichting

KvK nr: 84058625
RSIN/fiscale nummer: 863080108

Beleidsplan

Het beleidsplan kan hier gevonden worden: HA_beleidsplan_nov6_2021

De hoofdlijnen van het beleidsplan zijn als volgt:

De doelstelling en werkzaamheden van de stichting

Stichting Heerlijk Avondje heeft als doel het ondersteunen van de feestbeleving tijdens feestdagen (met name het Sinterklaasfeest) van kinderen uit gezinnen die onder de armoedegrens leven. Vooralsnog richt de stichting zich op het sinterklaasfeest. Heerlijk Avondje stelt voor pakjesavond op 5 december pakketten samen. De pakketten worden gevuld met speelgoed, kleding, snoepgoed en feestartikelen. Samen met vrijwilligers worden de cadeaus ingepakt en verdeeld.

De manier waarop de stichting geld werft

De instelling werft financiële en materiële giften door actief bedrijven en particulieren te benaderen en via crowdfunding platforms.

Het beheer van het vermogen van de instelling

Het vermogen van de stichting wordt beheerd door de penningmeester op een zakelijke bankrekening op naam van de stichting.

De besteding van het vermogen van de instelling

Het vermogen van de stichting wordt primair besteed aan het aankopen van speelgoed, kleding, snoepgoed, feestartikelen, verpakkingsmateriaal en verzendkosten.

Beloningsbeleid

Het bestuur en vrijwilligers krijgen geen financiële compensatie voor hun werkzaamheden.

Bestuursleden

Amanda Jongsma (Voorzitter)
Yolanda Weldring (Penningmeester)
Gert-Jan Munneke (Secretaris)

Doe mee!

Iedereen kan helpen. Dit kan op verschillende manieren.

Geef iemand op

Doneer

Ken je een gezin die het financieel lastig heeft? Dan kan je dat gezin aanmelden om in aanmerking te komen voor een verrassingspakket.

Ben je een ondernemer/winkelier en beschik je over speelgoed, etenswaar of kleding die je wilt doneren? Wordt dan een sponsor.

Wil je als particulier of bedrijf een financiële donatie doen dan kan dat ook.