voor gezinnen

Geef iemand op!

Ken je een gezin die het financieel lastig heeft? Geef ze dan nu op voor een Sinterklaasavond verrassingspakket!

Geef in de aanmelding graag de situatie van het gezin aan, inclusief uit hoeveel kinderen het gezin bestaat, hoe oud ze zijn en het type speelgoed, (inclusief kledingmaten!), snoepgoed waar ze het meest dol op zijn (wensenlijst van maximaal 7 wensen per kind en een maximum leeftijd van 12 jaar). Vergeet ook niet om de namen van de gezinsleden, de adresgegevens en de reden van opgeven te vermelden!

Niet iedere aanmelding kan gegarandeerd een pakket ontvangen maar we doen ons best om ieder jaar weer meer gezinnen te bereiken dan het jaar daarvoor.

Stichting Heerlijk Avondje opereert vanuit Flevoland. Alhoewel aanmeldingen uit heel Nederland welkom zijn heeft de stichting een regionale focus. Dit helpt met de samenwerking met lokale partners en vermindert de verzendkosten van de pakketten. Daarom willen we u graag vragen als u buiten Flevoland woont om te kijken of u zich aan kunt melden voor soortgelijke initiatieven bij u in de regio. Zodoende kunnen we allen de kosten zo laag mogelijk houden en dus zoveel mogelijk gezinnen helpen.

Door je aan te melden ga je akkoord met het privacy statement: HA_privacy_statement_23sept_2022 (2)